Re: [Czuwaj] plan M-G

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 13:01:22 CEST

> jest wiele makiet operacji zrobionych przez nasze srodowiska -
kilka... [ciach]
> i po kolei co sie kiedy dzialo. Tak harcerze wiecej zapamietuja bo
> na mapie nie ma zbyt wiele szczegolow. Inaczej nie sa w stanie sobie
> tego wszystkiego wyobrazic.
> A mape Holandii kupisz wlasciwie wszedzie.
> Rafal

Dzieki wielkie Rafale:)

a do wszystkich...zadanie/propozycja. chcę uczestnikom zajęc
przygotowac handouty roznego rodzaju. jak macie ochotę zareklamowac
swoje srodowisko obronne lub imprezę, to dajcie mi znac i
dostarczcie materialy (także multimedialne, bo pojdą wowczas na CD
dla uczestnikow)

konspekt się juz prawie napisal więc pozdrawiam bardzo serdecznie ;)

Marek Jedynak