ODP: [Czuwaj] gdzie szukac historycznych dokumentow?

Tomasz Kozik tkozik w amu.edu.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 15:44:02 CEST

> Archiwum Państwowe - dla Szczecina o. Szczecin, dla GK bodajże Archiwum Akt
> Nowych.

W archiwach panstwowych moze tego nie byc, z prostego wzgledu, ze takie
sprawy rozgrywano wewnatrz ZHP, na ktory naciskano ustnie, by przesladowal
takich instruktorow.
 Zgloscie sie do dha Borodzika z Muzeum Harcerstwa. Z charakteru sprawy
mozna wnosic, ze nalezy przejrzec akta komisji instruktorskich.
 To samo mozecie przejrzec u siebie w Szczecinie, jesli macie archiwum
choragwiane.

Tomasz Kozik