[Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP

togro w togro.pl togro w togro.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 15:32:02 CEST

Ja rozumiem, ze moga sie zdarzac rozne problemy, ale:

1. Jakis czas temu zmienilismy providera na "lepsza" niz dotychczas firme.
2. GK ZHP ma od kilku tygodni na etacie administratora.
3. Wciaz nie moge sie doprosic odpowiedzi w sprawie problemow, ktore mam z
e-mailem i strona www.haliz.zhp.org.pl
4. O serwisie www.bazy.zhp.org.pl to juz nawet nie wspominam, chociaz ktos
kiedys obiecywal, ze serwis ruszy do konca lutego...

A poniewaz moj osobisty brat jest taki zachwycony (czego mu bardzo
zazdroszcze), wnioskuje z tego, ze jedni sa obslugiwania lepiej, a ci "mniej
pokorni" slabiej. Przykre i niedojrzale...

Jak zwykle taka sytuacja bardzo mnie drazni, ale wciaz czekam.

Tomek Grodzki