[Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP

Mirek Grodzki mirek.grodzki w gazeta.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 16:07:27 CEST

------ Wiadomość oryginalna ------
Od:    Michał Górecki <g00rek w wp.pl>
Data:  2005-04-26 14:15
Temat: Re: [Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP

> Sprecyzuj o która dodatkową funkcjonalność ci chodzi:
Rzeczy, ktore mi po zmianie doszly:

- zarządzanie FTP (dodawanie uzytklowniokow i konfigurowanie
dostepu)
- mozliwosc dodawania baz mysql, uzytkownikow i nadawanie uprawnien
- katalogi na haslo
- backup'y calego konta
- nieograniczona liczba przekierowan w domenie @otwock.zhp.pl
- mozliwosc zakladania i konfigurowania kont pocztowych
- konto Catch-All

Sa to rzeczy, ktore czeciowo jakos sobie do tej poorganizowalem sam.
W mniej (rzadziej) lub bardziej (czesciej) zawily sposob.
So to rzeczy, bez ktorych nie  wyobrazam sobie administrowania
strona.
Aczkolwiek mam swiadomosc, ze przecietny ogladacz tej strony nie
wie o ich istnieniu.

Teraz mam na jednym ekranie, wygodne w dostepie i spojne z reszta.
Po podaniui jednego hasla. Latwiej bedzie mi to przekazac osobie,
ktora przejmie po mnie storne hufca.
A do czasu tego przekazania bedzie mi latwiej zyc.

Nie odtworzylem jeszcze nawet 30% tego, co mialem
przed zmiana serwera. Kilka rzeczy bym zrobil inaczej niz ZI,
o kilka mam pretensje. Mi tez wiele rzeczy jeszcze nie dziala,
ale rozumiem, ze to stan przejsciowy, wynikajacy z rozmiaru
i rozproszenia naszych dotychczasowych internetowych zasobow.

MG

--
Czytaj "Cztery Kąty" przez 4 miesiące za darmo. Zamów najpopularniejszy magazyn o wnętrzach
http://dom.gazeta.pl/czterykaty/0,63869,2600493.html