[Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 08:02:43 CEST

Marcin Goleman napisał(a):

> i... ;-) Ogolnie pozostaje nam wlasnie chyba tylko zachowac pogodny
> humor i zyczyc jednak jak najszybszego dojscia do porzadku bo i tak
> nie mamy wplywu ani na decyzje ani na rozwiazania

Zobaczymy :)
Najgorsze jest przymusowe przesiądnięcie się na Jedyny Słuszny CMS.
Ja rozumiem, że fajnie ujednolicić wygląd stron ZHP (sam za tym zawsze
byłem i trułem głowę Marcinowi ;) ale w ten sposób... Eh.

Dla laików powiem że to trochę tak - do tej pory każdy jeździł swoim
samochodem. Niektórzy maluchami (strony statyczne), inni dużymi fiatami
(lepsze strony statyczne), a jeszcze inni peugeotami (strony na phpnuke
i postnuke), oraz ferrari (strony na mambo)*

A teraz wszyscy mamy przesiąść się na zielone polonezy z logo ZHP
(Centrum CMS).

Fajnie, jednolicie, ale... Funkcjonalność.

Bardzo, na prawdę bardzo cenię pracę Kojota (autor Centrum CMS), ale NIE
MA MOŻLIWOŚCI, aby system stawiany przez jedną osobę choć trochę zbliżył
się ot do takiego mambo (rozwijanego przez tysiące ludzi na całym
świecie). Nowe moduły, komponenty, usprawnienia.

Każdy kto na tym działał wie o co chodzi. Dlaczego nie mogę mieć
możliwości dodania modułu kalendarza? (tzn oprócz czekania na napisanie
go?) Albo innych modułów?
Jedna osoba tego nie obsłuży.

Dla laików podam jeszcze jeden, konkretniejszy przykład - FORUM.
Porównajcie kochani forum ZHP do bardzo popularnego, darmowego
rozwiązania o nazwie phpbb. Na pewno ktoś z was korzystał z tego forum,
stoi na tym choćby forum składnicy 4 żywioły http://4zywioly.pl/forum

A jeszcze lepsze rozwiązanie, płatne (ale tylko 600 pln dożywotnio), to
Invision Power Board.
I tak dalej, i tak dalej.

Rozumiem pisanie dedykowanego systemu stron dla ZHP. Przez sztab ludzi.
Z rozwiązaniami specjalnie dedykowanymi harcerstwu. Jakieś opcje dla
drużyn, szczepów, itd. A tymczasem to takie polonezy z lilijkami po prostu.
Wędrownicy pojeżdżą jeszcze trochę ferrari ;)

g00rek
* Tak, mambo to ferrari, a inne puki nuki to najwyżej peugeot. I nie
będę tego wątku rozwijał <rotfl>