[Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 09:55:27 CEST

From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
> Dla laików powiem że to trochę tak - do tej pory każdy jeździł swoim
> samochodem. Niektórzy maluchami (strony statyczne), inni dużymi fiatami
> (lepsze strony statyczne), a jeszcze inni peugeotami (strony na phpnuke i
> postnuke), oraz ferrari (strony na mambo)*

Wolę wypasionego peugot niż najgorsze ferrari. Pali toto mniej, nadaje się
na polskie drogi bardziej, i mniej kusi złodziejów.
Z doświadczenia wiem (badania przeprowadzane na studiach), że CMS`y
opensource posiadają wielkie dziury w bezpieczeństwie. Niezależnie czy
mówimy o Mambo 4.5.x, PhpNuke 7.x czy PostNuke 0.7.2.x. Dlatego wolę jedną
osobę piszącą swój CMS od podstaw, bo bardziej mogę mu zaufać.

> Dla laików podam jeszcze jeden, konkretniejszy przykład - FORUM.
> Porównajcie kochani forum ZHP do bardzo popularnego, darmowego rozwiązania
> o nazwie phpbb. Na pewno ktoś z was korzystał z tego forum, stoi na tym
> choćby forum składnicy 4 żywioły http://4zywioly.pl/forum
>
> A jeszcze lepsze rozwiązanie, płatne (ale tylko 600 pln dożywotnio), to
> Invision Power Board.
> I tak dalej, i tak dalej.

I jeszcze vBulletin :).

> Rozumiem pisanie dedykowanego systemu stron dla ZHP. Przez sztab ludzi. Z
> rozwiązaniami specjalnie dedykowanymi harcerstwu. Jakieś opcje dla drużyn,
> szczepów, itd. A tymczasem to takie polonezy z lilijkami po prostu.
> Wędrownicy pojeżdżą jeszcze trochę ferrari ;)

Wszyscy wędrownicy?

From: ""Adrian Łaskarzewski"" <adrian_2 w zhp.inet.pl>
>Zaprawdę, nie wiem, o jakich problemach mówicie.
>Ja z Galeriš foto.zhp.pl nie mam żadnych problemów.
>Wystarczy wpisać foto.zhp.pl i... Adrian

Może tylko u mnie, ale od dwóch właśnie nie bardzo Foto ZHP chce się
załadować. foto.zhp.pl i www.foto.zhp.pl przekierowuje mnie na www.zhp.pl.
Wiem, wiem, okres przejściowy.

From: "Marcin Goleman" <marcin w wedrownictwo.net>
> i... ;-) Ogolnie pozostaje nam wlasnie chyba tylko zachowac pogodny humor
> i zyczyc jednak jak najszybszego dojscia do porzadku bo i tak nie mamy
> wplywu ani na decyzje ani na rozwiazania
>
> pozdrawiam,
>
> Marcin

Pozdrawiamy Marcina, który z nas chyba jako jeden z nielicznych uczestniczył
w operacjach takich jak ta i nie tylko prywatnie, ale i zawodowo zna się na
rzeczy.

--
Czytaj "Cztery Kąty" przez 4 miesiące za darmo. Zamów najpopularniejszy magazyn o wnętrzach
http://dom.gazeta.pl/czterykaty/0,63869,2600493.html