[Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 10:15:23 CEST

Marcin Królikowski napisał(a):

> Wolę wypasionego peugot niż najgorsze ferrari. Pali toto mniej, nadaje
> się na polskie drogi bardziej, i mniej kusi złodziejów.
> Z doświadczenia wiem (badania przeprowadzane na studiach), że CMS`y
> opensource posiadają wielkie dziury w bezpieczeństwie. Niezależnie czy
> mówimy o Mambo 4.5.x, PhpNuke 7.x czy PostNuke 0.7.2.x. Dlatego wolę
> jedną osobę piszącą swój CMS od podstaw, bo bardziej mogę mu zaufać.

Ale jedna osoba nie napisze społecznie CMSa, który mógłby jakkolwiek
dorównać innym!
Na prawdę nie chcę zmniejszenia funkcjonalności tylko dla ujednolicenia.
Nos dla tabakiery? Program ma jakąś wizję, a zespoły techniczne mają
zapewnić odpowiednie narzędzia po prostu...
Wiem, że rozwiązania dedykowane są o niebo lepsze... jeśli są
odpowiednio rozwijane.

> Może tylko u mnie, ale od dwóch właśnie nie bardzo Foto ZHP chce się
> załadować. foto.zhp.pl i www.foto.zhp.pl przekierowuje mnie na
> www.zhp.pl. Wiem, wiem, okres przejściowy.

No ja odebrałem post Adriana jako ironię w związku z tym własnie.

> Pozdrawiamy Marcina, który z nas chyba jako jeden z nielicznych
> uczestniczył w operacjach takich jak ta i nie tylko prywatnie, ale i
> zawodowo zna się na rzeczy.

I dlatego ma takie zdanie jak ja na ten temat... ;P