[Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP

Mariusz Cyrulewski cyrek1 w tlen.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 09:48:14 CEST

> i... ;-) Ogolnie pozostaje nam wlasnie chyba tylko zachowac pogodny
> humor i zyczyc jednak jak najszybszego dojscia do porzadku bo i tak nie
> mamy wplywu ani na decyzje ani na rozwiazania
>
> pozdrawiam,

Pogodny humor zachowujemy :) wszak Harcerz jest zawsze z Pogodna !! mimo
tego co dzieje się z moim kontem (mam teraz jakiś niewyobrażalny adres
mailowy który nie mieści się w standardowych polach do wpoisywania tego
rodzaju adresu, nie mówiąc o funkcjonalności, w dodatku jakoś nikt nie
pomógł mi i ni epodpowiedział co moge z tym zrobić)

Mariusz Cyrulewski