[Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP - Mambo, srambo

Mirek Grodzki mirek.grodzki w gazeta.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 10:17:34 CEST

Nie ma jednego najlepszego dla wszystkich
systemu zarzadzania strona internetowa.

Dyskusja o wyzszosci Mambo nad PostNuke
przypomina cykl wykladow prof. Jan Tadeusz Stanisławski
"O wyższości Świąt Wielkiej Nocy nad Świętami Bożego Narodzenia"
Mozna ja prowadzic dlugo i z takim samym skutkiem.

Nawet bardzo dobry (prawdziwe ferrari, a nie
ten, do ktorego porownales Mambo) system mozna
beznadziejnie wypelnic trescia i zrobic
go trudnym w nawigacji dla ludzi.

Podobnie jak w bardzo podstawowy system mozna
wklepac bardzo fajna zawartosc i super go zorganizowac.

Wiem, bo maczalem palce w obu sytuacjach.
MG