[Czuwaj] Zmiany na serwerze ZHP

togro w togro.pl togro w togro.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 17:14:31 CEST

> Rafał po pierwsze informacje sa publikowane na stronei ZI po drugie
> cytujac z ostatniego komunikatu:
> "...Prosimy ponownie o zapoznanie się z instrukcjami, które
> wysyłaliśmy do wszystkich przed przełączeniem. Większość kłopotów
> wynika z niezapoznania się z informacjami, co skutkuje niepotrzebną
> stratą czasu i opóźnieniami w naprawianiu nieprawidłowości..."
>
> ;) wiec juz wiesz skad wynika wiekszosc problemow ;)
> Pozdrawiam,
> Marcin
> mailto:marcin w wedrownictwo.net

Ech ta wrodzona ironia... :-)

Po wystapieniu bledow przeczytalem piec razy jeszcze raz bardzo uwaznie
calego maila z tamtym komunikatem. I nie wiem do tej pory jak zrobic, aby
strona HALiZ dzialala. WIec czekam.
Natomiast z sukcesem odnotowalem, ze dzieki OSOBISTEJ pomocy administratora
GK ZHP i mojego brata, ktory tak wychwala na liscie wszystkie zmiany -
wreszcie zaczela dzialac moja poczta. Wiec z tego miejsca dziekuje.

A co do zachwytow mojego brata to pragne zauwazyc, ze taki panel jaki mamy w
ramach pakietow jest namiastka panelu, jaki dostaje kazdy, kto wykupi uslugi
hostingowe na jakimkolwiek przyzwoitym serwerze - chocby taki cPanel...

Pozdrawiam pogodnie

Tomek