ODP: [Czuwaj] Nasz wizerunek + techniki harcerskie

Czw, 28 Kwi 2005, 14:09:07 CEST

Wybacz, przegapiłem ten wątek, a poparłbym Ciebie. Mam podobne zdanie, co do
braku podręczników technicznych. Obecnie posiłkuje się pozycją z zagranicy
(dobry rocznik, lata 70-te) i różnymi zbiorami ze swojej biblioteczki +
internetu (rewelacja: http://www.inquiry.net/), ale to POWINNO być w jednym
miejscu, po polsku, dostępne dla każdego harcerza.

Co do podręcznika technicznego - jest on obecnie przygotowywany, i kto wie,
może nawet zostanie ukończony a być może nawet wydany.

Może nawet załapiesz sie do beta-testerów??

Dominik Jan Domin