ODP: [Czuwaj] Podstawowe informacje = Re: Wędrownicy na Zjezdzie

Czw, 28 Kwi 2005, 16:12:19 CEST

Pewnie tak... jak dla mnie kolejna rzecz dla usprawnienia funkcjonowania
ORGANIZACJI bez podejmowania zasadniczych zmian dostosowujących strukturę do
wymaganych procesów. Kilka haseł i tyle.

Przy dalszym zaniedbywaniu zagadnień RUCHU.

Ale może się mylę... mam taką skromną nadzieję...

Dominik Jan Domin