[Czuwaj] Wzóry idziemy za ciosem ..

Przemysław Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 1 Sie 2005, 14:18:08 CEST

Przeszukałem sobie dokumenty wewnętrzne ZHP i teraz tak:

- wzoru rozkazu - nie ma
- wzoru książki pracy - nie ma
- wzoru książeczki harcerskiej/instruktorskiej - nie ma (pewno zuchowej
tez nie)
- teczka rozkazów (jeżeli ma być to faktycznie teczka - to czy mogę
trzymać w segergatorze)
- notaniki zastępowych? (musi czy nie musi być?)

No nic szukam dalej. Bardzo to dziwne że takie podstawowe elementy (z
instrukcji je biorę) nie są spisane a może źle myśle i jest tutaj pełna
dowolność lub też na zbyt wysokim szczeblu władzy szukam. Hm...

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO