ODP: [Czuwaj] Wzóry idziemy za ciosem ..

Pon, 1 Sie 2005, 14:39:32 CEST

Wzoru rozkazu i ksiązki pracy - nie ma, notatniki zastepowego nieobowiązkowe
są nawet, nie mówiąc o wzorze, teczka rozkazów swoich i komendantów wyższych
w formie dowolnej (chyba rozkazy KH i KCh będę trzymał na CD w gustownej
teczuszce w barwach druzyny :) ), wzory książęczek - podobno są, tak
twierdzi biuro GK, i tajne - tylko do informacji "4Ż", bo nie chca ich
opublikować jawnie. Niedawno to próbowało kilka instruktorek KCh
Kujawsko-Pomorskiej wyjaśnić i nie przebiły sie przez mur milczenia w GK. I
do końca nie rozumiem, na jakich zasadach GK zgadza się, aby dokumenty
ZHPowskie były w wolnej sprzedaży, w tym w produkcji prywaciarzy spoza ZHP.

W takiej sytuacji - wszelkie książeczki nie maja dla mnie żadnego znaczenia.
Wszak każdy może je sobie wydrukować, kupić, wypisać co chce...

A może RP zacznie sprzedawać w sklepach papierniczych zestawy typu "paszport
dyplomatyczny - sam zrobię"?

Dominik Jan Domin