[Czuwaj] książeczki

Przemysław Chabros chaber w uznam.net.pl
Wto, 16 Sie 2005, 10:06:34 CEST

Ja tylko dorzuce do ognia.

Często gęsto w obiegu są jeszcze nie aktulane książeczki. Sam po
zobowiązaniu już po "rewolucji" otrzymałem książeczke z tekstem że będę
"wychowywał gorących internacjonalistów". W hufcu na przeglądach trafiam
książeczki harcerskie wypisane w 2004 roku a w środku są np.: podwójna
rota przyrzeczenia, dokolejone kartki (bo nie było miejsca na rajdy),
poprawianie korektorem itp.
Kolejna sprawa to rejestr ostatnio uzupełniając rejestr sprawdziłem sobie
wpis mojej i okazało się że inny instruktor dostał taki sam numer mimo że
było miedzy nami 4 lata różnicy. No i temu podobne smaczki.

Co powiecie na to często spotykam się z odpowiedzą na takie tematy, że
"ZHP ma ważniejsze problemy" oraz że to są szczegóły i w sumie środowisko
sobie to powino uporządkować same.

Czasami mierzi mnie to nasze różnobrawność. Pod to podpina się wszystko co
zmusza do jakieś dyscypliny i konkretnych rozwiązań, a dla harcerza jest
to ważne, a dla nas bo uczy. Chyba ważne jest dostać kolejne narzędzie
które i tak jest tyle że rzucone w wysokie chaszcze.

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO