Re: [Czuwaj] książeczki

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Wto, 16 Sie 2005, 10:33:57 CEST

no to moja kolej, choc teraz juz wszyscy na OZD do Krakowa jadą...

moj pomysl juz pojawil sie w styczniu podczas spisu harcerskiego.

1. Ewidencja instruktorow komputerowa... jeden system (z jakims
porządnym webmajstrem :) co bedzie to nadzorował. mysle, ze plusy i
minusy same wychodzą

2. Ksiązeczki jako karty chipowe lub magnetyczne. juz coraz wiecej
firm i instytucji to wprowadza, wiec czemu nie isc do przodu? jak
dla mnie kolejna smeiszna reforma bedzie polsrodkiekm i za kilka lat
znow bedziemy musieli sie zastanawiac co znow zmienic, zeby kaszlało
dalej...

heh. na dzis wystarczy, bo juz raz darmo pisalem na ten temat.
pozdrawiam i do zobaczenia w Krakowie!
hm. Marek Jedynak