[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Czw, 18 Sie 2005, 09:47:09 CEST

Dnia środa, 17 sierpnia 2005 23:33, Andrzej Grabowski napisał:

> Co do tych panow -druhow - to jezeli mozesz Olek to podaj mi na priva
> jakies parametry.
> Moze uda sie cosik zrobic z tymi klientami.

Kurcze, co to za teksty?

Wydaje mi się, że prosisz Olka o podanie personaliów tych ludzi, żeby wszcząć
jakieś postępowanie formalne czy nie, oparte na doniesieniach z listy
[czuwaj].

Jeżeli dobrze to zrozumiałem, to jest to wielce smutne i w moim rozumieniu
niegodziwe. Zawisza Czarny, by tak nie postąpił.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)