[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 18 Sie 2005, 17:50:51 CEST

From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>

>Jeżeli dobrze to zrozumiałem, to jest to wielce smutne i w moim rozumieniu
>niegodziwe. Zawisza Czarny, by tak nie postąpił.

Zawisza Czarny, przynajmniej ten, ktorego przedstawil Sapkowski na kartach
"Narrenturm" powiedzialby, ze nie chce doczekac czasow, w ktorych wysocy
ranga instruktorzy harcerscy otwarcie i na zlocie skautowym kupuja sobie
piwo. A potem by westchnal, wzial swoich giermkow i takich harcerskich
raubitterow poszatkowal by na plasterki :-)

Andrzej w swoich planach byl lagodnieszy.. :)

pozdrawiam
olek