[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 18 Sie 2005, 10:16:42 CEST

From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>

> nie osobe, a bardziej ciebie, bo jak sam przyznales na czuwaj
> wyslales fragment tekstu i to to tylko ten negatywny - dlaczego
> nie umiesciles calosci?

Znaczy sie, zle ze przeslalem do wiadomosci uczestnikow listy informacje o
zachowaniach wysoko postawionych instruktorow naszej organizacji?

Ale wrocmy do Twojego pytania...
Dziwienie sie "dlaczego nie umiescilem calosci" jest chyba troche nie na
miejscu.
Owszem, bylo by, gdybym roscil sobie chec oceniania Eurojamu jako calosci.
Ale ja nie mam zamiaru oceniac tej imprezy.

> co nazywasz pozytywnoscia? - wyszukiwanie z calosci tekstu
> negatywnych aspektow?

Pigwo, nie zadawaj ciosow na oslep :)

Pisalas w kilku miejscach, ze szkoda iz fajny zlot zostal przedstawiony
tylko w takiej jednej opinii.
Z punktu widzenia tworzenia wizerunku zlotu masz racje - szkoda, ze nikt nie
napisal nic wiecej.

Wiec jezeli chcesz dbac o wizerunek tego Eurojamu, to zamiast zaprzeczac i
zloscic sie, ze zostalo przytoczone takie zdarzenie, zaprezentuj 100 innych
sytuacji, ktore będą mowily o tym, co fajnego i wartosciowego sie na nim
zdarzylo.

Tylko zdecyduj sie, prosze, czy chcesz dbac o wizerunek Zlotu, czy chcesz w
jakis sposob umniejszac zachowania polskich harcerzy, gdy nadaza sie
mozliwosc zakupu alkoholu.

O wspanialych wrazeniach i dzialaniach na Jamie bardzo chetnie poczytam. Nie
zalezy mi na niszczeniu wizerunku, a ni tym bardziej idei, miedzynarodowego
zlotu skautowego (ani tego, ani zadnego innego).

pozdrawiam
olek