[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Czw, 18 Sie 2005, 10:34:17 CEST

Dnia 18-08-2005 o godz. 10:16 Aleksander Senk napisał(a):

> From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>

> Znaczy sie, zle ze przeslalem do wiadomosci uczestnikow listy
informacje o
> zachowaniach wysoko postawionych instruktorow naszej organizacji?
Zle ze wybrales tylko negatywy.
Jak dla mnie to nie byli wysoko postawieni instruktorzy naszej
organizacji to raz, a dwa jezeli wiesz o kim piszesz to masz pole
do dzialania i instruktorskiego zachowania
jak cos ci sie nie podoba to probuj to zmienic w praktyce

pozdrawiam serdecznie
i jeszcze raz zapraszam na OZD do odwiedzenia eurojamowego
stoiska i glodowkowej karczmy gdzie postaramy sie pokazac, ze
zlot byl super
zapraszam tez do obejrzenia pierwsza relacji z pobytu polskiej
reprezentacji na Eurojamie - w najbliższą sobotę, 20 sierpnia o
godzinie 8.55 w TVP 1.
Kolejne relacje 27 sierpnia oraz 3 września, również w TVP 1

Kevin Aiston: najsłynniejszy polski strażak i kobiety jego życia!
Czytaj na stronach viva.wp.pl
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fv1.html&sid=470