[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 18 Sie 2005, 10:43:07 CEST

From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>

> Zle ze wybrales tylko negatywy.

Ale jak dla mnie, nie byly to negatywy Zlotu, tylko zachowan naszych ludzi!
Rzecz, o ktorej warto, trzeba pisac!
W ogole nie chce pisac nic o Eurojami jako takim!!! :)

> Jak dla mnie to nie byli wysoko postawieni instruktorzy naszej
> organizacji to raz,

widac to kwestia relacji: inaczej odbiera to mlody instruktor, inaczej
instruktorka, ktora juz niejedno na poziomie zwiazkowym robila ;-)

> a dwa jezeli wiesz o kim piszesz to masz pole
> do dzialania i instruktorskiego zachowania

Czy umknał Ci fragment, w ktorym pisalem, ze nie znam nazwisk...? Ze nawet
nie probowalem ich poznawac?
:-(

> jak cos ci sie nie podoba to probuj to zmienic w praktyce

Dla mnie wyslanie takiego listu na "Czuwaj" jest wlasnie jednym z elementow
tej praktyki, podejmowanej w celu zmiany niektorych rzeczy, ktore mi sie w
ZHP nie podobaja :)

pozdrawiam i zycze udanego OZD
olek