[Czuwaj] Re: Harcerze piją piwo [było: Waski fragment wrazen z Eurojamu]

Czw, 18 Sie 2005, 13:34:57 CEST

Dnia czwartek, 18 sierpnia 2005 10:43, Aleksander Senk napisał:

> Ale jak dla mnie, nie byly to negatywy Zlotu, tylko zachowan naszych ludzi!
> Rzecz, o ktorej warto, trzeba pisac!
> W ogole nie chce pisac nic o Eurojami jako takim!!! :)

Jeżeli tak, to fatalnie dobrałeś tytuł wypowiedzi. Stoi tam jak wół, że jest
to wprawdzie "wąski", ale "fragment wrażeń z Eurojamu". Dla mnie to jak
najbardziej było o Eurojamie jako takim. O tym co się tam działo i o tym co
tam robili niektórzy z "naszych".

> widac to kwestia relacji: inaczej odbiera to mlody instruktor, inaczej
> instruktorka, ktora juz niejedno na poziomie zwiazkowym robila ;-)

Eee, tam relacji... Jeżeli to był instruktor, to mniemem, że umie odróżniać
sznury. Jak pisze, że to byli "wysoko postawieni ludzie - z GK i tym podobne,
phm", to znaczy, że widział ludzi z GK. Rozpoznał ich po insygniach. a jeżeli
nie byli w mundurach, to rozumiem, że rozpoznał ich osobiście i wie, że są z
Głównej Kwatery. A w innym wypadku (zdawało mu się, ktoś mu powiedział,
przypuszcza itp), to po prostu pomówienie i tyle.

> Dla mnie wyslanie takiego listu na "Czuwaj" jest wlasnie jednym z elementow
> tej praktyki, podejmowanej w celu zmiany niektorych rzeczy, ktore mi sie w
> ZHP nie podobaja :)

Ej, Olek to naprawdę nisko upadłeś jeżeli jako poważną działalność w celu
zmiany zwyczajów w ZHP przyjmujesz puszczenie plotki na listę dyskusyjną.

Ktoś na Eurojam widział kogoś, podobno z GK, jak kupował piwo. Rany, toż to
jest poziom Faktu.

1. Kto to widział?
2. Kto to kupował?
3. Skąd byli Ci ludzie?
4. Czy ktoś pił to piwo?

Ja nie bronię tych ludzi, jeżeli popełnili nadużycie, ale rozkręcanie nagonki
w ten sposób, jaki się tu odbywa, to jest walenie poniżej pasa. I nie pasuje
do rycerskiego wzorca honoru.

Od takich spraw mamy sądy, komisje rewizyjne. I wyniki ich działania jak
najbardziej proponuję upubliczniać na liście [czuwaj].

--
Marcin Bednarski   marcin w bednarscy.net

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)