Re: [Czuwaj] Re: Harcerze piją piwo [było: Waski fragment wrazen z Eurojamu]

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 18 Sie 2005, 17:45:34 CEST

From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>

>Jeżeli tak, to fatalnie dobrałeś tytuł wypowiedzi.

Mi sie ten tytul podoba... Ale jak chcesz, moge go zmienic na jakis inny,
np.:
"Zachowania instruktorow ZHP na eurojamie"
Tylko czy wtedy nie bedzie mowil o zachowaniach wszystkich instruktorow?
Wiec moze tak:
"Zachowania niektorych instruktorow ZHP na eurojamie"
ale... czy tylko na tym eurojamie?
Moze zmienic na:
"Zachowania niektorych instruktorow ZHP na Eurojamie A.D. 2005"
Czy tak moze byc..? Czy to tez nie jest dobry tytul?

>Stoi tam jak wół, że jest
>to wprawdzie "wąski", ale "fragment wrażeń z Eurojamu". Dla mnie to jak
>najbardziej było o Eurojamie jako takim. O tym co się tam działo i o tym co
>tam robili niektórzy z "naszych".

Marcinie.. Juz wiemy, ze bardzo odmiennie interpretujesz i widzisz rzeczy
niz ja.. moze wiec postaw sobie ten filtr i tym razem, zeby nie zaczynac
pustej dyskusji o tym, o czym mowil tytul mojego listu?
Tytul byl po to, zeby nie bylo takich tekstow jak Pigwy.. nie wystarczylo..
Ty idziesz jeszcze dalej...

>Ej, Olek to naprawdę nisko upadłeś jeżeli jako poważną działalność w celu
>zmiany zwyczajów w ZHP przyjmujesz puszczenie plotki na listę dyskusyjną.

Plotke mowisz?  Wczesniej uzyles slowa "pomowienie"...
Jak widac deprecjonowania informacji ciag dalszy... I personalnych atakow
ciag dalszy rowniez...

>Ktoś na Eurojam widział kogoś, podobno z GK, jak kupował piwo. Rany, toż to
>jest poziom Faktu.
>1. Kto to widział?
>2. Kto to kupował?
>3. Skąd byli Ci ludzie?
>4. Czy ktoś pił to piwo?

A po co Ci te informacje?
Podalem fakt, ze harcerze, instruktorzy z ZHP na zlocie skautowym chca kupic
piwo. Celem jest pokazanie sytuacji panujacej w naszym Zwiazku, a nie
"sciganie" konkretnych osob, bo to zapewne robic beda osoby, ktore byly
swiadkami tej sytuacji. W kazdym razie jest to sprawa ich sumienia.

Ja wiem kto widzial i jego informacji ufam.
Jezeli uwazasz, ze swoje zaufanie powierzam byle komu i przekazuje
informacje od osoby, ktora mowi 3x wiecej niz wie, to trudno. Nic na to nie
poradze i nie mam zamiaru radzic.
Milo mi rowniez uslyszec porownanie z "Faktem".
Sadzisz, ze moje cele sa podobne, do celow dziennikarzy faktow?

>Ja nie bronię tych ludzi, jeżeli popełnili nadużycie,

A ja zadnych konkretnych ludzi nie atakuje... wiec nie masz powodu ich
bronic...

> ale rozkręcanie nagonki
>w ten sposób, jaki się tu odbywa, to jest walenie poniżej pasa. I nie
pasuje
>do rycerskiego wzorca honoru.

O czym Ty mowisz?
Czy jest nagonka na jakies osoby?
Czy ja podaje jakies nazwiska?
Jeszcze raz powtarzam:
[...]

Epatujesz sie slowami, Marcinie. I rzucasz personalne oskarzenia.
Zastanow sie moze, jak Ty wygladasz na tle sadow i porownan, ktore
wypowiadasz.

Nie chce mi sie ciagnac tego watku. Mozemy go skonczyc, czy chcesz znowu
udowadniac, ze robie cos, czego nie robie?

pozdrawiam
olek