[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Pią, 19 Sie 2005, 08:05:52 CEST

> To ja poproszę więcej zdjęć z europejskiego dżemu na stronach GK.>

Staramy sie, chcemy zalozyc jakas galerie, bo zdjec jest mnostwo
(ponad 3 GB) i napewno chcemy sie nimi podzielic - jednak prosze
o troche cierpliwosci

> Nie orientuje się w europejskim skautingu, ale wydawało mi się,
że nie tylko
> Polacy zachowali mundury... a tu na zdjęciach w publikacji na
www nie
> dopatrzyłem się ani jednego...

większość zdjęć to fotki z zajęć a w nich nie uczestniczyło się w
mundurach z przyczyn praktycznych
le mamy oczywiscie tez i mnostwo zdjec mundurowych ;)

> Dominik Jan Domin
>
> PS. O coś takiego, jak relacja wraz z opisem owych wspaniałych
zajęć (tak,
> do skopiowania) - już nawet nie śmiem prosić.

nad tym tez myslimy, zalezy nam na tym, aby spisac to co udalo
nam sie zaobserwowac, jednak to musi troche potrwac
docelowo wszystkie materialy chcemy udostapnic

26 sierpnia w Stoczni Gdańskiej koncert J.M.Jarre'a - "To będzie mój
najlepszy koncert - koncert wolności" - zapowiedział artysta.
http://klik.wp.pl/?adr=www.muzyka.wp.pl%2Fjarre&sid=468