[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Czw, 18 Sie 2005, 15:42:48 CEST

---- Original Message -----
From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Cc: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, August 18, 2005 8:00 AM
Subject: Odp: [Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

> 9. jezeli interesuje was co sie dziala na eurojamie to zapraszam
> na pokaz slajd i na eurojamowe stoisko na OZD

To ja poproszę więcej zdjęć z europejskiego dżemu na stronach GK.

Bo zapewne było fajnie, fajnie i jeszcze raz fajnie... tylko że wszystko
wygląda na tych zdjęciech jak kolonie...

Nie orientuje się w europejskim skautingu, ale wydawało mi się, że nie tylko
Polacy zachowali mundury... a tu na zdjęciach w publikacji na www nie
dopatrzyłem się ani jednego...

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

PS. O coś takiego, jak relacja wraz z opisem owych wspaniałych zajęć (tak,
do skopiowania) - już nawet nie śmiem prosić.