[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

phm Wojciech Godoń goferek w chrzanow.zhr.pl
Czw, 18 Sie 2005, 12:47:10 CEST

Dnia 18-08-2005 o 11:32:11 Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl>
napisał:

> Był kiedyś taki jeden bardzo dziwny druh, który choć nie miał w Prawie
> Skautowym zakazu picia i palenia, to:
> - był przeciwny piciu i paleniu przez skautów;
> - nie dopuszczał myśli, ze na imprezie skautowej można by sprzedawać
> alkohol i papierosy;
> - a z innej strony był przeciwny wprowadzaniu do Prawa Skautowego zakazu
> picia i palenia.

Ja również przyłączam się do Klanu Dziwaków w Harcerstwie Polskim - choć
już jestem w szeregach ZHR, to wiem iż wielu wspaniałych Przyjaciół z ZHP
nigdy nie pogodzi się z takim podejściem do skautingu..... picie, palenie
.... i to na Zlotach - dokąd my zmierzamy, gdzie są ideały ?????

Jeśli my sie zastanawiamy czy robili to ludzie z GK-i czy tez nie to smiem
twierdzić, że to już schyłek moralnego harcerstwa. Bo znając realia spisy
zawsze będą pełne ale gdzie DUCH, gdzie RUCH ??

Dlaczego to RUCH ma się dostosować do ludzi a nie ludzie do wymogów RUCHU
- coś tu jest nie tak - jeśli my za wszelką cenę chcemy SPRZEDAĆ nasze
ideały by przyciągnąc do nas PUSTĄ młodzież - to chyba ktoś bardzo się
pogubił .....

pozdrawiam - Dziwak z Chrzanowa