[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Czw, 18 Sie 2005, 19:52:16 CEST

Dnia czwartek, 18 sierpnia 2005 19:41, napisałeś:

> Naprawde, nie wiem do czego dązysz, Parasolu.. i po co...
> Chcesz kogos bronic, choc nikt nie jest atakowany... Grzmisz na nas, choc
> nie za bardzo masz powod..

Dążę do tego, żeby nie pisać takich rzeczy na Czuwaj. Nikogo personalnie nie
bronię. Bronię w moim odczuciu honorowego załatwiania takich spraw. Nie
grzmię, bo to zbyt poważne, a powód jest taki jak już pisałem, nie podoba mi
się takie pisanie.

> ech... strach cos na ten "Czuwaj" napisac, naprawde.. :-)

Takie coś, to strach. Ale...

Jeżeli chodziło o to jak się czasem głupio zachowują nasi instruktorzy, to i
Twoja historia i Andrzeja są jak najbardziej na miejscu.

Też tak uważam. W czambuł takim, co tak robią (jak Ci na EJ), w czambuł im i
ich KSI.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)