[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 18 Sie 2005, 19:41:57 CEST

From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>

>1. Świadectwo jest podwójnie zapośredniczone (ktoś mi powiedział, że ktoś
mu
>powiedział)

Nnnoo... mi powiedzial naoczny swiadek..
:)

>2. Nie ma informacji z tego źródła jakoby ktoś PIŁ piwo.

Caly czas sprawiasz wrazenie, jakbysmy chcieli tu kogos osadzic... Dlaczego?
Po co?

>3. Szansa na osobistą rozmowę z tymi ludźmi jest mizerna, a inaczej to
chyba
>nie będzie to samo

To ja moze powtorze to, co juz dawno napisalem: :-)
"Nie znam nazwisk, nie dopytywalem sie zbytnio o szczegoly, slyszalem
jednak,
ze juz ta sprawa zajmowali, choc o efekty tez nie pytalem. Generalnie wiem
wlasciwie tyle, ile przeslalem i lepiej bedzie, jak cos wiecej wyplynie od
ewentualnych naocznych swiadkow."

Naprawde, nie wiem do czego dązysz, Parasolu.. i po co...
Chcesz kogos bronic, choc nikt nie jest atakowany... Grzmisz na nas, choc
nie za bardzo masz powod..

ech... strach cos na ten "Czuwaj" napisac, naprawde.. :-)

pozdrawiam
olek