[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Czw, 18 Sie 2005, 19:26:10 CEST

Dnia czwartek, 18 sierpnia 2005 18:18, Andrzej Grabowski napisał:

> Proszac o jakis namiar na tych druhow nie mialem ochoty  przeprowadzac
> Inwizycji.
> Dziekuje Olek za wsparcie.
> Pozdrawiam serdecznie

Opisana przez Ciebie sytuacja ma się nijak, do tej, o której pisze Olek
ponieważ:

1. Świadectwo jest podwójnie zapośredniczone (ktoś mi powiedział, że ktoś mu
powiedział)

2. Nie ma informacji z tego źródła jakoby ktoś PIŁ piwo.

3. Szansa na osobistą rozmowę z tymi ludźmi jest mizerna, a inaczej to chyba
nie będzie to samo

Zamiast prosić o namiary, to lepiej upewnić się, że tę sprawę załawią
odpowiednie ciała. Tak mi się zdaje jest bardziej honorowo. Poczekać, co się
okarze i wtedy ewentualnie rozmawiać.

Wspieram mentalnie i duchowo wszystkie Twoje starania o wyjaśnienie i
odpowiednie zakończenie tej sprawy. Jeżeli będą jakieś rzetelne informacje o
tym co się stało chętnie się o tym dowiem.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kłaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)