[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 18 Sie 2005, 19:18:26 CEST

From: "Andrzej Grabowski" <andrzej w harcerstwo.net>

Iwona napisala tak:
>2. w eurojamie udzial bralo 161 harcerzy z polski - z tego co
>wiem to problem dotyczyl jednej ewentualnie 2 osob

Tutaj Iwona chyba sie pospieszyla... Powiem szczerze, ze wg mojej wiedzy nie
nalezy laczyc opisanej przeze mnie histori, z informacja od Iwony. A w
kazdym razie ja nic o takim polaczeniu nie wiem.
Pisze to na wszelki wypadek, zeby uniknac niedomowien.

I raz jeszcze prosze, zeby spojrzec na te informacje nie od strony
personalnej, tylko.. no, zeby ja przeanalizowac i wylowic to, co nam moze
ona dac, do czego moze nam posluzyc, czego nauczyc.
Na razie chyba najblizej moich intencji byl Dominik...
:-)

pozdrawiam
olek