[Czuwaj] Miejsce na rejs do Irlandii

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 19 Sie 2005, 13:12:43 CEST

Przepraszam za spam - ale znajoma jest w potrzebie, może się ktoś skusi.

Jako, że z przyczyny ciąży nie moge udać się na rejs, który sobie wykupiłam,
szukam chętnego, który zajmie moje miejsce na Pogorii.
Poszukiwanie jest to już bardzo desperackie, bo czasu mało kruca bomba, a
tego, no cóż, no nie stać mnie żeby stracić tyle kasy

Informacje o rejsie:
zaglowiec: Pogoria
termin: 26.08-11.09.2005
kapitan: Adam Busz
organizator Malina, czyli Rejs Internetowych Żeglarzy
koszt: 2.400 PLN (w cenie wszystko poza atrakcjami portowymi)
trasa: Cherbourg - Dublin - inne porty Irlandii - St. Malo
(orientacyjnie, w zależności od wiatru  - min. 4 porty).

atrakcje dodatkowe
- koszulki rejsowe dla kazdego
- nauka tanca irlandzkiego na pokladzie
- zabawy i konkursy wiedzy o kulturze celtyckiej

Załoga miła bardzo, Kapitan jeszcze milszy, oficerowie wrażenie
sympatyczne sprawiają, jak do tej pory wszystkie rejsy Pogoriowe z ekipą
Maliny były udane nad wyraż pod kątem towarzyskim.

Wszystkich chetnych prosze o kontakt:
Dorota "oshin" Bugla
503 149 095

--