[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Pią, 19 Sie 2005, 15:58:07 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>

> Był kiedyś taki jeden bardzo dziwny druh, który choć nie miał w Prawie
> Skautowym zakazu picia i palenia, to:
> - był przeciwny piciu i paleniu przez skautów;
> - nie dopuszczał myśli, ze na imprezie skautowej można by sprzedawać
> alkohol i papierosy;
> - a z innej strony był przeciwny wprowadzaniu do Prawa Skautowego zakazu
> picia i palenia.
>
> Ja też jestem dziwny i zdanie tego dziwaka jest dla mnie drogowskazem.

No popatrz Ty! Dominiku! To juz jest nas kilku! To dobrze miec swiadomosc,
ze nie jestesmy osamotnieni i ze w koncu niektorzy zrozumieja, ze nie
jestesmy fanatyczna organizacja zrzeszajaca milosnikow abstynencji, tylko
ze jestemy Ruchem Wychowawczym (w postaci prawnego Stowarzyszenia). I
jakiekolwiek rygorystyczne zakazy, nie sluza naszej misji. Bardzo waznym
elementem stosowanym w wychowaniu jest swiadomosc!

> PS. Ten dziwak to oczywiście B.-P.

No to jestesmy w doborowym towarzystwie! :-)))

Przepraszam, ale musialem dorzucic swoje trzy grosze. Od czasu do czasu
trzeba drazyc temat :)

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP