[Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Pią, 19 Sie 2005, 17:23:23 CEST

----- Original Message -----
From: <jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, August 19, 2005 3:58 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Waski fragment wrazen z Eurojamu

Pozwolę sobie na cytat-cytatu ;-)

(.............................)
Przytoczę BiPi.
"Pytają mnie często:" Jaki to punkt prawa skautowego zabrania palenia ".
Odpowiadam na to zwykle,że zakaz palenia nie jest podany w zadnym Prawie
Skautowym,
ale ze równiez kazdy skaut wie, iz młody chłopiec, który pali jest głupcem.
Podsłuchałem kiedys odezwanie się w czasie takiej rozmowy -
" Przeciez to nie wypada umiescic w prawie skautowym punktu "Skaut nie jest
głupim" .

W Polsce wypadało.....
Czy wyrośliśmy na tyle , by sprostać wyzwaniom ?
Cytat z "Wędrówki do Sukcesu", str 62
Wilk Samotnik

Czesław

P.S.