Odp: [Czuwaj] OZD

Iwona Jakimowicz ijakimowicz w wp.pl
Pon, 22 Sie 2005, 10:35:43 CEST

Dnia 22-08-2005 o godz. 9:58 Aleksander Senk napisał(a):

> From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
> [ciach]
>
> Hej!
> A jak było na OZD?
> Opowiesz trochę? (Zanim pojawią sie negatywne komentarze... ;-)
;-) ;-))

> pozdrawiam
> olek

Mi jest bardzo trudno ocenic, bo wiem o paru mankamentach, ale
moze sie okazac, ze byly zupelnie nie odczuwalne dla uczestnikow
i to najwazniejsze.
Dlatego mysle, zeoceny powinni dokonac druzynowi.
To dla nich byla to impreza, oni uczestniczyli w zajeciach i oni
najlepiej moga ocenic jak im bylo.
ja moge zacytowac dzisiejsze trzy wpisy na strone zlotu

"zlot... hmmm w ciekawym mijescu POdziwiam organizatorow...
szkoda, ze te 400 osob nie dojechało.. byłam na obu zlotach...
porównujac... pierwszy oceniam za inny... moze nie lepszy ale
ciekawszy dla mnie... mimo wszystko i tak uwazam ze było super
pozdrawiam wszystkich szczegolnie tiru riru"

"Nie bedziemy sie dlugo rozpisywac:
Bylo poprostu super i niech zaluja ci co nie pojechali!!
....::::NIECH MOC TIRURIRU BEDZIE Z WAMI:::... "

"Chcialbym podziekowac wszystkim organizatora za wspaniala
organizacje zlotu  Wszystkie zajecia na jakich bylem byly
naprawde bardzo dobre , a prowadzacy byli OK

Pozdrawiam wszystkich , ktorzy mnie mieli okazje poznac Mam
nadzieje , ze spotkamy sie eszcze nie raz !!

=TIRURIRU=
pozdrawiam - Maroko"

26 sierpnia w Stoczni Gdańskiej koncert J.M.Jarre'a - "To będzie mój
najlepszy koncert - koncert wolności" - zapowiedział artysta.
http://klik.wp.pl/?adr=www.muzyka.wp.pl%2Fjarre&sid=468