[Czuwaj] OZD

Pon, 22 Sie 2005, 10:59:30 CEST

----- Original Message -----
From: "Iwona Jakimowicz" <ijakimowicz w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, August 22, 2005 10:35 AM
Subject: Odp: [Czuwaj] OZD

> ja moge zacytowac dzisiejsze trzy wpisy na strone zlotu

Nie było mnie i chętnie czytam, co było. Oto 2 z wpisów na forum ZHP:
 =====
no już po zlocie, jestem trochę zmeczony, ale było fajnie. Dzieki dziewczyny
za zapałki :P przydały się:P w tą ostatnią noc. Pozdrowienia dla ekipy z
Jastrzębia Zdroju - misiu34
======
Super zlot, lecz niestety nie udało się ekipie dokonać tego co chciała
zrobić.. miał to być zlot Drużynowych, a niejednokrotnie okazał się zlotem
zbieraniny ludzi z łapanki.

Na pierwszych zajęciach o wspaniałej nazwie "Kasa Misiu, Kasa!" z Kowlakiem
miałem przyjemność (lub nie) uczestniczenia z druhenką, która w ZHP była od
3 miesięcy, a że drużynowa nie mogła przyjechać to pożyczyła jej mundur i
ona przyjechala na zlot.
Druga sprawa dokumentów - jest mowa o bezwzględnym posiadaniu Książeczki
Harcerskiej/Instruktorskiej z wbitymi składkami i potwierdzeniami pełnionych
funkcji, a wychodziło na to, że ponad połowa przyjeżdżających zapominała
dokumentów.

Ogólnie, zlot znowu udał się i znowu nie udało się kadrze zrobić tego co
sobie obiecywała. Jednakże było wspaniale, mimo, że zamieszanie z biletami
było niemiłosierne... i pomijając zaginięcie przydziałów na zajęcia (wina,
ponoć, bazy danych) to bilety na pierwszym zlocie były w lepszy sposób
pomyślane i dawały możliwość weryfikacji, czy osoby uczestniczące w
zajęciach, na prawdę były na nie "skierowane" czy przyszły z własnego
"widzimi się".

Na koniec wielki gratz dla Wydziału Badań i Analiz - tą ankietą, jeżeli
została wypełniona żetelnie a w co nie wierzę, prześwietliliście dogłębnie
drużynowych. Fedajkin

======

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

PS. Gdyby ktoś nie wiedział, będe wdzięczny za w miarę szczegółowe opisy
zajęć (tzw. konspekty). Najlepiej udostepnione publicznie, nie na priv.