Odp: RE: Re: [Czuwaj] ciekawa informacja

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Pon, 22 Sie 2005, 14:25:37 CEST

Dnia 21-08-2005 o godz. 7:50 <czesiek w harcerstwo.net> napisał(a):
> Był ?
> To jakoś super dyskretnie, bo go nie zauwazyłem
> a jestem ulokowany w miejscu skąd sporo widać.
> A jesli był to duzo, dużo dyskretniej,
> w stosunku do zamieszania
> towarzyszącemy wizycie pana Cimoszewicza.
>
> Czesław

Był. To chyba oczywiste, że wizyta senatora (nawet jeśli jest kandydatem na prezydenta) przebiega bardziej dyskretnie niż wizyta Marszałka Sejmu - trzeciej osoby w państwie. Wynika to choćby ze względu na obecność BOR. Że o dziennikarzach nie wspomnę.

Obecność pana Cimoszewicza nie podobała mi się. Mogłaby mi się podobać gdyby na Zlot przyjechał też powiedzmy pan Tusk czy pan Kaczyński. Nie wiem czy zostali zaproszeni czy nie.

Natomiast szczerze przyznam, że tekst o "panu Pacławskim" był przynajmniej niesmaczny i niestosowny. Co do pytania Czesia to druh naczelnik wyjaśniał, że najważniejszym dziś dla niego polem pełnienia instruktorskiej służy jest funkcja sekretarza Światowej Skautowej Unii Parlamentarnej.

A 1% przekałał na rzecz swojego hufca ;)

Kowlak

Uwaga konkurs!!!
Wyślij nam wakacyjne zdjęcie, a my wyślemy Ci super nagrody!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpasaz.wp.pl%2Fkonkurs.html&sid=473