Re: [Czuwaj] OZD - zdjęcia

Wto, 23 Sie 2005, 11:53:59 CEST

---- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, August 23, 2005 11:30 AM
Subject: RE: [Czuwaj] OZD - zdjęcia

>http://i23.photobucket.com/albums/b356/s00hy/II%20OZD/IMG_3916.jpg
>http://i23.photobucket.com/albums/b356/s00hy/II%20OZD/IMG_3917.jpg

Czekam z niecierpliwością na mundury tejże składnicy :)

>Tak - drużyna harcerska. Byłem w ciężkim szoku, zwłaszcza gdy zauważyłem
>jak
>młodzi byli niektórzy wykonawcy - ale w końcu Many to solidna firma.

Jaki młodzi? Poniżej 18? Sam nad tym juz myslałem, ale jak pomyslę, że zaraz
pojawi mi sie regulamin tańców z ogniem, gdzie będę musiał posiadać
instruktora baletu...

>Gdyby dotarł, służę kontaktami do wytwórców.

I... grant zakładał, że robimy to samodzielnie. Ale ani pieniązków, ani
info, że mamy sie wypchać... A podobno Szwajcarzy to dobra firma.

A wytwórcy... w Toruniu tez mamy :)

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin