RE: [Czuwaj] OZD - zdjęcia

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 23 Sie 2005, 11:30:10 CEST

-----Original Message-----
From: Dominik Jan Domin [mailto:djdomin w biol.uni.torun.pl]

>łał - harcerze w mundurach! Ale fajnie! Więc można :)

Można - szkoda tylko, że ze święcą szukać można było dwóch takich samych.
Zdecydowanie wolałbym, aby na zajęcia przychodzono w koszulkach i chustach,
niż w mundurach z cywilnymi spodenkami, czy sandałach.

Ale teraz o pozytywach. Okazuje się, że można mieć też profesjonalną
składnicę, z atrakcyjną kolekcją wysokiej jakości.
A wszystko podane fachowo i przez ludzi, którzy znają się na swojej robocie:

http://i23.photobucket.com/albums/b356/s00hy/II%20OZD/IMG_3916.jpg
http://i23.photobucket.com/albums/b356/s00hy/II%20OZD/IMG_3917.jpg

>zdjęcia tańca z ogniem - super widok - to też harcerze robili?

Tak - drużyna harcerska. Byłem w ciężkim szoku, zwłaszcza gdy zauważyłem jak
młodzi byli niektórzy wykonawcy - ale w końcu Many to solidna firma.

>Generalnie - fajny zestaw zdjęć. Zazdroszczę tipi, zwłaszcza że do nas
>grant nie dotarł - i musimy sie obywać bez namiotów :(

Gdyby dotarł, służę kontaktami do wytwórców.

Nie wiem jak wyjdzie to w podsumowaniu, ale z moich obserwacji wynika, iż
zdecydowanie obniżył się (w porównaniu z poprzednim OZD) wiek uczestników.

Z niecierpliwością czekam na wyniki ankiet.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ