Re: [Czuwaj] OZD - zdjęcia GENERAŁ

Wto, 23 Sie 2005, 13:57:56 CEST

---- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: " Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy. " <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, August 23, 2005 1:33 PM
Subject: Re: [Czuwaj] OZD - zdjęcia GENERAŁ

> http://photobucket.com/albums/b356/s00hy/II%20OZD/?action=view&current=IMG_3911.jpg

> te wojskowe odznaki...
>>
> DOMINIKU!!!
> ten pan to GEN. BRYG. EDWARD GRUSZKA - szef sztabu 2 Korpusu
> Zmechanizowanego... mający tyle wspolnego z ZHP obecnie, ze dzieki
> 2 KZ mielismy gdzie zrobic zlot i ze byl na zajęciach ze
> specjalności obronnej w ZHP, które mialem okazję prowadzic.
> lepiej przypatrzec sie dokladniej odznaczeniom, ktore nosi, bo
> krzyza tam nie ma a jedynie Odznaka Skoczka Wojsk
> Powietrzno-Desantowych - instruktor klasy I.

Oglądałeś to zdjęcie? Jak dla mnie - błyska tam tylko kawałek metalu,
kształtu zblizony do okrągłego. Byłem ciekaw, co to jest. Pana Gruszki nie
znam osobiście, ani internetowo, ani telewizyjnia, ani w żaden inny sposób i
nie musze kojarzyc - kto to i co ma na sobie. Zwłaszcza w połączeniu z
czapką polową, a której plakietka mało mi przypomina polskiego orzełka
wojskowego (beret bordowy z orzełkiem, dobrze widoczny, ma na lewym
ramieniu).

> i po raz kolejny powtrzama, ze taki internetowy autorytet jak Ty
> powinien chyba zacząć wychodzić poza biurko i jezdzic w teren.
> persperktywa jest zupelnie inna...

Zadziwiasz mnie. I stąd moja prośba: daj mi urlop. Bo jak dotąd - jedyne
swoje wolne dwa tygodnie w te wakacje spędziłem na obozie, Pokrzywno,
Mecikał, jezioro Trzemeszno, gmina Brusy, powiat Chojnice - sprawdź nazwisko
komendanta turnusu 16-31 lipca 2005 w KCh w Bydgoszczy.

A czy ktokolwiek twierdzi inaczej?

Dominik Jan Domin