Re: RE: [Czuwaj] OZD - zdjęcia

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Wto, 23 Sie 2005, 13:05:06 CEST

>Hej Iwonko! Chyba to była uwaga niestosowna zważywszy na to, jaką
>pełniłaś
>funkcję na zlocie...

|Nie rozumiem. Co miała funkcja Iwony do koszulek jakie sprzedawała
|składnica?
|Biały kolor nie był najszczęśliwszy, co do jakości nie mam zastrzeżeń.

- - -

Nie chodziło o kolor, ale o skarżenie się Iwony, że było za mało koszulek.
Ja na miejscu Iwony zadbałbym nie tylko o koszulki, ale w ogóle o
pamiątki, gadżety ze zlotu - takie, które nieobecnych przyprawiałyby o
uczucie zazdrości i jednocześnie byłyby magnesem dla uczestników
następnego.
No ale Iwona pisze, że "4Żywioły to samodzielna firma". I Ty też mnie nie
rozumiesz, więc pewnie nie mam racji. Przepraszam więc.
GC