[Czuwaj] OZD - zdjęcia

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pon, 29 Sie 2005, 12:10:29 CEST

Grzegorz Całek napisał(a):

>Nie chodziło o kolor, ale o skarżenie się Iwony, że było za mało koszulek.

Nie rozumiem. Jak to za mało? Tzn za mało rodzajów?
Koszulki zlotowe to ciężka sprawa, te które się nie sprzedadzą zostają
na stanie... i nie ma co z nimi zrobić. Dlatego też postawiliśmy na
koszulki DRUŻYNOWY/A, ktore rozeszły się w setkach egzemplarzy. W końcu
to dla nich był zlot.

A białe koszulki.. no cóż są tanie. Przy aż pięciu kolorach logo
kolorowa koszulka musiałaby kosztowac ok 20 pln. A to sporo... Białe sa
też dobre na słońce. Ale de gustibus... rzeczywiście następnym razem
zrobimy w innym kolorze.

>Ja na miejscu Iwony zadbałbym nie tylko o koszulki, ale w ogóle o
>pamiątki, gadżety ze zlotu - takie, które nieobecnych przyprawiałyby o
>uczucie zazdrości i jednocześnie byłyby magnesem dla uczestników
>następnego.
>No ale Iwona pisze, że "4Żywioły to samodzielna firma". I Ty też mnie nie
>rozumiesz, więc pewnie nie mam racji. Przepraszam więc.

Nie rozumiem pojęcia samodzielna firma. Być może to brak znajomosci
celów 4 żywiołów. To nie prywatna firma, tylko firma będąca własnością
GK. Dlatego też jesteśmy w stanie przygotowywać odpowiednie kolekcje na
odpowiednie okazje. Choć... wszystko zależy od możliwości finansowych,
oczekiwanej sprzedazy, itd, itp. Ale to nie ten temat chyba