[Czuwaj] Wybory i Statut

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Sob, 3 Gru 2005, 15:18:10 CET

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

> Ale się wesolo zrobilo. Wlasnie dochodzimy do etapu, gdzie podejmujemy
> decyzje o wyborze Naczelnika wg starego Statutu, a pozostale Wladze
> będziemy wybierac wg nowego...

Wydaje mi sie, ze te zmiany obowiazuja nie od momentu przeglosowania
poszczegolnych paragrafow, tylko od momentu ostatniego glosowania nad
przyjeciem zmiany tresci Statutu jako calosci. Tak wiec wszystkie wladze
powinny byc wybierane wg starego Statutu. Chyba ze w pewnym momencie caly
nowy Statut zostanie przyjety.
Zastanawiam sie jeszcze nad jedna rzecza. Na stronie zjazdowej czytam:
"Prezydium zjazdu przyjęło, po przegłosowaniu,  wniosek komisji wyborczej
dotyczący przesunięcia terminu zgłoszeń kandydatów do władz naczelnych.
Termin przesunięto na 30 minut po zakończeniu prac nad Statutem ZHP."
A w glosnikach slysze, ze przerywaja dyskusje nad Statutem, ida na obiad i
glosuja na Naczelnika. A druhna, ktora zwraca uwage na nieprawidlowosc
takiego postepowania, zostaje prawie zakrzyczana.
Nie wiem, czy na stronie napisano nieprawdziwa informacje, czy prezydium
Zjazdu nie panuje nad tym co sie dzieje.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP