[Czuwaj] Wybory i Statut

Paweł Dudzik dudi w post.pl
Sob, 3 Gru 2005, 15:44:18 CET

> ----- Original Message ----- From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>

> Wydaje mi sie, ze te zmiany obowiazuja nie od momentu przeglosowania
> poszczegolnych paragrafow, tylko od momentu ostatniego glosowania nad
> przyjeciem zmiany tresci Statutu jako calosci. Tak wiec wszystkie
> wladze powinny byc wybierane wg starego Statutu. Chyba ze w pewnym
> momencie caly nowy Statut zostanie przyjety.

przepraszam ale jestes zbyt wielkim optymista

nowy statut obowiazuje od momentu zatwierdzenia go przez KRS, a nie
przeglosowania w calosci przez Zjazd

jesli moge prorokowac to jest to prosta droga do zaskarzenia wyboru
calosci wladz
(np. w przypadku gdy nie zostana wybrani ci co trzeba) a w konsekwencji
pozostanie
przy wladzy wladz  uplywajacej kadencji do czasu zwolania Nadzwyczajnego
Zjazdu
a jak wiadomo powtorzenie calej procedury wyborczej troche trwa...

Dudi
(jakby co cywil)