[Czuwaj] Zjazd ZHP

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Sob, 3 Gru 2005, 18:28:59 CET

----- Original Message -----
From: "phm Wojciech Godoń" <wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl>
To: "wojtekwp" <klopsikx w wp.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, December 03, 2005 6:20 PM
Subject: [Czuwaj] Zjazd ZHP

> Miało być tak pięknie, takie zmiany - kolorowe barwy....... wiem,
> powiecie, że nie mam prawa głosu ..... moim zdaniem ten Zjazd cofa ZHP
> przynajmniej do roku 2001 - młodzi będą nadal finkami kruszyć beton

Mam dokładnie takie same wrażenia! Przebieg Zjazdu mnie bardzo rozczarowuje
i napełnia smutkiem. Wygrywa linia leśników-garsonek-olimpijek.
Zapis statutu umożliwiający dający czynne prawo wyborcze opier...czom z
różnych zespolików i komisyjek, wybór takiego a nie innego naczelnika,
obawiam się też że nie przejdzie kadencyjność. Jestem bardzo zawiedziony i
smutny. Dziś zadałem sobie poważnie pytanie czemu jestem w ZHP. Pewnie
podobnie jak wielu innych odpowiem sobie "No tak, ale trzeba dalej uprawiać
swój ogródek, nie można porzucić zuchów, harcerzy, rodziców, podopiecznych
prób instruktorskich itd."
Niestetyy po raz kolejny powstaną władze naczelne, z którymi nie będzie się
identyfukować znaczna część instruktorów działających w linii.
Ile jeszcze będzie można czekać na prawdziwe zmiany? Do zjazdu 2009?!!!!