[Czuwaj] Zjazd ZHP

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Sob, 3 Gru 2005, 18:36:39 CET

Dnia 03-12-2005 o 18:28:59 Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl> napisał:

JUPIIII przywrócili mi wiare w cuda - nie wiem jak młodzi skołowali beton
na Zjeździe ale kadencyjnośc zostaje - różne cuda zjazdowe znam ale ten
manewr przypomina mi głosowanie nad sprawozdaniem Komisji Śledczej ds.
Rywina :-)))