[Czuwaj] Zjazd ZHP

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 5 Gru 2005, 02:56:29 CET

 JUPIIII przywrócili mi wiare w cuda - nie wiem jak młodzi skołowali beton
> na Zjeździe ale kadencyjnośc zostaje - różne cuda zjazdowe znam ale ten
> manewr przypomina mi głosowanie nad sprawozdaniem Komisji Śledczej ds.
> Rywina :-)))
Wojciech Godoń

Dopiero co wróciłem z Warszawy i szybko przeglądam głosy na liście. Zanim
zasnę zareaguje na ten jeden.
Zapewne jest druh zasłużonym dla harcerstwa instruktorem. Jednak brak
druhowi wiadomości, że podział pogladów w sprawie kadencyjności nie
przebiega po linii starzy-młodzi (o czym świadczy dyskusja na zjeździe)
Ja równiez opowiadam się przeciw kadencyjności i przedstawiłem szereg
argumentów. Mam do tego moralne prawo bo potrafiłem zostawić hufiec
następcom po wypełnieniu misji. I nie życzę sobie aby ktoś nazywał mnie
betonem z powodu poglądu na tą kwestię.
Ważmy słowa.

SW, lat 32 (stary?)
członek RN