[Czuwaj] Zjazd ZHP

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Pon, 5 Gru 2005, 09:52:36 CET

Dnia 05-12-2005 o 02:56:29 Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:

> Dopiero co wróciłem z Warszawy i szybko przeglądam głosy na liście. Zanim
> zasnę zareaguje na ten jeden.
> Zapewne jest druh zasłużonym dla harcerstwa instruktorem. Jednak brak
> druhowi wiadomości, że podział pogladów w sprawie kadencyjności nie
> przebiega po linii starzy-młodzi (o czym świadczy dyskusja na zjeździe)
> Ja równiez opowiadam się przeciw kadencyjności i przedstawiłem szereg
> argumentów. Mam do tego moralne prawo bo potrafiłem zostawić hufiec
> następcom po wypełnieniu misji. I nie życzę sobie aby ktoś nazywał mnie
> betonem z powodu poglądu na tą kwestię.
> [...]

no kogo jak kogo ale druha to nie można było nie zauważyć na Zjeździe -
jak już pisałem S00hemu - Grand Prix za aktywnośc to by się należało.
A co do kadencyjności - Zjazd pokazał, że że punkt widzienia zalezy od
miejsca siedzenia.. a dokładnie od stanu i jakości hufców. Nie wątpie, ęe
są dobre hufce i wspaniali hufcowi, ale głosy na zjeździe tez były jasne -
wspaniały hufcowy nie siedzi kilkanaście lat na stołku tylko wychowuje
następce i szuka inne służby... ja wiem, że po 17 latatach, w hufcu ZHP w
moim mieście być może komendant w 2007 będzie nosił inne nazwisko :-) i
chcę wierzyć, ze to pomoże całemu hufcowi.
Mam prawo cieszyć się nadzieją, bo jest z czego i myślę, ze w kraju
demokracji - mozna  :-)

Co do Betonu - beton to beton - stary młody - nie istotne liczy się
postawa a nie wiek - jeśli druh ma moralne prawo do nazwania się młodym to
i ja moge to potwierdzić, na podstawie obserwowania druha pracy na
Zjeździe, ale i ja mam moralne prawo do swoich pogladów w tym temacie, bo
mam tez swoje doświadczenia. To chyba jest oczywiste.

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II