[Czuwaj] Zjazd ZHP

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pon, 5 Gru 2005, 10:55:51 CET

> no kogo jak kogo ale druha to nie można było nie zauważyć na Zjeździe -

To nie dziwi przy moich gabarytach :-) :-)

> A co do kadencyjności - Zjazd pokazał, że że punkt widzienia zalezy od
> miejsca siedzenia.. a dokładnie od stanu i jakości hufców.

Bzdura!!!!!!!! Przeciw kadencyjności opowiadzieli sie w swoich wystąpieniach
komendanci tak znaczących hufców jak LUBIN (20 latek - Łukasz Nowicki,
obecnie członek RN) czy Świdnica (Piotr Pamuła - pozbywanie się takich
komendantów to zbrodnia!).

> są dobre hufce i wspaniali hufcowi, ale głosy na zjeździe tez były jasne -
> wspaniały hufcowy nie siedzi kilkanaście lat na stołku tylko wychowuje
> następce i szuka inne służby...

A mógłbym jeszcze dodać przykład milczącego hm. Krzysztofa Kołodziejczyka,
który na czele Hufca Wrocław Stare Miasto stoi ponad 20 lat. Tabun ludzi,
których wychował do różnych funkcji jest powalający (najbardziej znany Wam
może będzie Paweł Smardz - ustępujący komisarz zagraniczny)

ja wiem, że po 17 latatach, w hufcu ZHP w
> moim mieście być może komendant w 2007 będzie nosił inne nazwisko :-) i
> chcę wierzyć, ze to pomoże całemu hufcowi.

Tylko uważaj żeby się nie zamienił na funkcje ze swoim skarbnikiem lub
zastępcą, których tez może nie akceptujesz i bedziesz miał swoja
kadencyjnośc :-) :-)

> Mam prawo cieszyć się nadzieją, bo jest z czego i myślę, ze w kraju
> demokracji - mozna  :-)

Najbardziej mnie drażni, że tzw. "najwięksi demokraci", ci którzy chcą
dokonywać zmian, występują za ograniczeniem demokracji i nie pozwalają
własnym hufcom dokonywać wolnych wyborów... Ograniczają je kadencyjnością.
To podobnie jak manipulanci polityczni, którzy wpreowadzaja progi do
ordynacji wyborczych czym wypaczają wyniki wyborów.

> Co do Betonu - beton to beton - stary młody - nie istotne liczy się  >
postawa a nie wiek - jeśli druh ma moralne prawo do nazwania się młodym to i
ja moge to potwierdzić, na podstawie obserwowania druha pracy na  Zjeździe,
ale i ja mam moralne prawo do swoich pogladów w tym temacie, bo  mam tez
swoje doświadczenia. To chyba jest oczywiste.
> phm Wojciech Godoń

Ani mi w głowie odbieranie druhowi prawa do poglądów. Proszę tylko o ich
wyważenie.
SW