[Czuwaj] Zjazd ZHP

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pon, 5 Gru 2005, 11:03:31 CET

> Najbardziej mnie drażni, że tzw. "najwięksi demokraci", ci którzy chcą
> dokonywać zmian, występują za ograniczeniem demokracji i nie pozwalają
> własnym hufcom dokonywać wolnych wyborów... Ograniczają je kadencyjnością.
> To podobnie jak manipulanci polityczni, którzy wpreowadzaja progi do
> ordynacji wyborczych czym wypaczają wyniki wyborów.

<ironia>To moze zlikwidujemy kadencyjnosc w wyborach prezydenckich? Przeciez
to takie nie demokratyczne! </ironia> :/

Na razie to ja jednak wole "chaos" demokratyczny od "zamordyzmu" panstwa
policyjnego.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin (Pogodno)