[Czuwaj] Zjazd ZHP

phm Wojciech Godoń wojciech.godon w chrzanow.zhr.pl
Pon, 5 Gru 2005, 11:14:43 CET

Dnia 05-12-2005 o 10:55:51 Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:

> Bzdura!!!!!!!! Przeciw kadencyjności opowiadzieli sie w swoich
> wystąpieniach
> komendanci tak znaczących hufców jak LUBIN (20 latek - Łukasz Nowicki,
> obecnie członek RN) czy Świdnica (Piotr Pamuła - pozbywanie się takich
> komendantów to zbrodnia!).
>
> A mógłbym jeszcze dodać przykład milczącego hm. Krzysztofa
> Kołodziejczyka,
> który na czele Hufca Wrocław Stare Miasto stoi ponad 20 lat. Tabun ludzi,
> których wychował do różnych funkcji jest powalający (najbardziej znany
> Wam może będzie Paweł Smardz - ustępujący komisarz zagraniczny)

Sławku cały czas wymieniasz pozytywne przykłądy komendantów hufców, któych
ja nie neguje i którym nie zaprzeczam - dlatego napisałem że punkt
widzenia zalezy od miejsca siedzenia. Same wypowiedzi na Zjeździe mówiły o
hufcach, w których jest po prostu FATALNIE a komendant to już tylko
"poborca etatów" - ja mam takie doświadczenie z ZHP i dlatego mam takie
zdanie - przeceiż sam znam wielu WSPANIAŁYCH hufcowych, choćby druhna z
sąsiedniej Trzebini.....

> Tylko uważaj żeby się nie zamienił na funkcje ze swoim skarbnikiem lub
> zastępcą, których tez może nie akceptujesz i bedziesz miał swoja
> kadencyjnośc :-) :-)

A to nie jest wykluczone a wręcz całkiem możliwe, ze następcą - zastępcą
będzie "koleś" ale juz to krok i z rozmów z instruktorami i drużynowymi
hufca ZHP wiem, ze oni czekaja na cień nadziei, bo nie sa w stanie
przegłosować rzecze "seniorów" na róznych funkcjach. A u nas młodzież
coraz szybciej ucieka uczyć sie do Krakowa i jest jej mało  - to sa nasze
problemy i nasz - mój punkt spojrzenia na ten problem. Przykro mi ale
wiesz, ze mało jest takich przepisów, które zadowolą wszystkich i które
mozna w pełni określić jako właściwe.

--
phm Wojciech Godoń
Instruktor HOPR - 0201117

"Kto CHCE, ten szuka SPOSOBÓW - Kto NIE CHCE, ten szuka POWODÓW"
"Nie czyńcie Skautingu zbyt łatwym - stawiajcie wymagania" - Jan Paweł II